hari ini telah dipanggil untuk berjumpa dengan pegawai biasiswa. Ingat itu hanya perbualan biasa dan aku dipilih secara rawak. tapi rupa2nye hanya mereka yang mendapat gred rendah yang dipanggil. Diberikan surat amaran. T_T kalau tak tingkatkan keputusan aku semester ini. terbanglah duit2 aku. terbanglah biasiswa aku. terbanglah gelaran skolar aku. tipu aku. bukankah surat doktor aku telah diakui dan dibenarkan untuk membuat cubaan kedua semester ini? kenapa gred saya bagi subjek pemasaran masih F pulak? ish. geram.
walaubagaimanapun. semua ni hasil kesalahan aku sendiri. tak boleh salahkan orang lain.
Petang ini sembang dgn kawan lama dengan puas sekali. sudah lama tak jumpa kawan ini walaupun kite dalam kampus yg sama. shiok sekali. Masa kini tiap2 orang sibuk ngan kerja sendiri , jarang ada masa untuk sembang sama kawan2. sedih. keluh.
tibanye masa untuk aku pergi gosok gigi tidur kemudian bangun awal. teh herbal hoyanhor memang efektif untuk menggantikan kafein neskafe. o.O.penat letih shagged tapi tak ada rasa nak tidur. macam mana nie?
iTunes playing Fish Leong_Bu Xiang Shui
1 comment:
haha...gambate this sem lo..sure can push up ur grade de...dun worry la, u a so clever!!!hehe...gambate ya..
Post a Comment